Kas te ei leidnud mida otsisite või vajate abi kadunud kaardist teatamisel? Abi saamiseks võtke meiega ühendust. Helistage kohe, saatke e-mail või klõpsake siin, et leida loend tasuta numbritest, millega meie ülemaailmsesse kliendiabikeskusesse helistada.
Võtke ühendust Visaga
Teie Visa kaardi konto
-
Visa ei säilita andmeid finantstehingute kohta, mida olete oma Visa maksekaarti kasutades teinud – neid hoiab ja haldab teie Visa krediit- või deebetkaardi väljastaja.
Kontoga seotud teabele juurdepääsu saamiseks võtke ühendust oma Visa kaardi väljaandjaga. Nende aadressi ja/või telefoninumbri leiate oma Visa väljavõttest. Telefoninumber võib olla ka kaardi enda tagaküljel. Samuti võite leida oma kaardi väljaandja ja klõpsata tema veebisaidile lisateabe saamiseks.
-
Teie kaardi väljastaja aitab teil lahendada volitamata tehingutega seotud probleeme. Nende aadressi ja/või telefoninumbri leiate oma Visa väljavõttest. Nende telefoninumber võib olla ka kaardi enda tagaküljel.
Kui soovite lisateavet teenuste kohta, mida Visa pakub teie kaardile täiendava kaitse lisamiseks, uurige jaotist Ohutust + turvalisus.
-
Teie maksekogemus on meile väga oluline. Kaupmeestel, kes kuvavad Visa logo, ei ole lubatud valida, kas aktsepteerida Visa kaardiga maksmist või mitte, kui klient tegutseb heas usus.
Visal on üle 16 000 finantsasutusest kliendi, kes väljastavad ise oma Visa-kaarte ja registreerivad kaupmehed neid aktsepteerima. Need asutused kehtestavad oma kauplemissuhete tingimused ja tegelevad seetõttu kõigi nendega seotud klienditeenindusküsimustega.
Soovitame teavitada oma Visa kaardi väljaandjat, kasutades Visa väljavõttel või Visa kaardi tagaküljel olevat klienditoe numbrit. Teie Visa kaardi väljaandjal on kaebuste esitamiseks juurdepääs asjakohastele Visa reeglitele ja määrustele ning kliendikaebustest teatamise vormidele.
Ohutus + turvalisus
-
Nagu kõigi Visa kaartide väljavahetamisel, levitab ka neid uue kujundusega kaarte Visa kaardi väljastaja. Kõik Visa tooted pakuvad mugavat, usaldusväärset ja turvalist viisi ostude sooritamiseks. Visa kaardiga seotud lisaprobleemide korral helistage oma kaardi väljaandjale.
-
Visa teeb koostööd finantsasutuste, kaupmeeste ja õiguskaitseasutustega kogu maailmas, et vältida segaduse tekitamist uue kaardikujunduse kasutuselevõtul.
-
Ei. Visa teeb koostööd finantsasutuste, kaupmeeste ja õiguskaitseasutustega kogu maailmas, et vältida segaduse tekitamist uue kaardikujunduse kasutuselevõtul. Nagu alati, on Visal olemas programmid, mis aitavad jälgida pettusi ja hoiatavad kaardiomanikke võimaliku petturliku kasutamise eest. Visa pakub kaardiomanikele jätkuvalt ulatuslikku kaitset mitme turvakihi kaudu, et kaardiomanikud saaksid tunda end uue Visa kaardi kasutamisel enesekindlalt ja turvaliselt.
-
Visa ei seadista ega teeninda kaupmehekontosid, kuid kui soovite Visa oma ettevõttes kaarte aktsepteerida, võtke ühendust Visa teenusepakkujaga.
-
Olge teadlik kõigist e-kirjadest, mis nõuavad isikuandmeid (nt paroole, PIN-koode või teie sotsiaalkindlustuse numbrit) või saadavad teid veebisaidile, mis küsib sellist teavet. Need sõnumid võivad hõlmata ebaseaduslikku „võltsimist“ või e-posti aadressi võltsimist, et see meenutaks teist seaduslikku aadressi ja ettevõtet. Ärge unustage kunagi saata isiklikku teavet e-posti teel. Kui olete saanud võltsitud e-kirja Visa nimel, teavitage Visat ebaseadusliku e-kirja üksikasjadest.
-
Tarbijate jaoks on oluline teada, et Visa ei helista ega saada e-kirja kaardiomanikele, et küsida nende isiklikku kontoteavet. Visa kõnekeskused ei tee telemarketingi kõnesid. Tarbijad ei tohiks vastata ühelegi e-kirjale või telefonikõnele, milles taotletakse mis tahes isiklikku kaarditeavet, ning neil soovitatakse olukorrast viivitamatult teatada kohalikule õiguskaitseorganile ja nende kaardi väljastanud finantsasutusele. Kaardiomanikud peaksid teadma ka seda, et Visa nullvastutusest lähtuv pettusepoliitika tagab, et neid ei peeta vastutavaks volitamata ostude eest.
Visa nullvastutuse eeskirjad ei kehti teatud kommertskaartide ja anonüümsete ettemakstud kaarditehingute või tehingute suhtes, mida Visa ei töötle. Kaardiomanikud peavad oma kaarti kaitsma hoolikalt ja teavitama viivitamatult oma väljastanud finantsasutust igasugusest volitamata kasutamisest. Täpsema teabe saamiseks võtke ühendust oma väljaandjaga.
-
Kui arvate, et avastasite Visa veebisaidil, tootes või teenuses haavatavuse, saatke see aadressile [email protected].
-
Kui olete klient või müüja, keda mõjutab või kes kogeb turvaintsidenti, mille on põhjustanud Visa toode või teenus või mis võib mõjutada Visa toodet või teenust, saatke e-kiri aadressile [email protected].
Konto blokeerimised ja konto hoiatused
-
Kui maksate tanklas, võtavad mõned kaardi väljastajad kaardiomaniku kontolt "tagatisraha", oodates lõplikku tehingusummat, et vältida ülekrediiti kaardiomanike kontodel. Kütusemüüjad kontosid kinni ei pane. Kui teil on küsimusi kütuse ostutehinguga seotud konto blokeerimise kohta, võtke ühendust oma kaardi väljaandjaga.
Kütusemüüjate poolsed konto blokeerimised ja konto hoiatused
On võimalik, et mahaarvamisi kontolt ei tehta kohe, kuna lõplik summa pole teada. Visa on loonud need protsessid, et kaitsta Visa deebetkaardi väljastajaid, kaupmehi ja kaardiomanikke. See juhtub kõige sagedamini siis, kui täidetakse tarbijate nõudlust maksete mugavuse järele, näiteks teenus ‘maksa pumba juures’.Näiteks kui kasutate oma Visa deebetkaarti restoranis, võidakse teie kaart autoriseerida enne lisatasu võtmist. Seda tüüpi ostude jaoks võivad Visa deebetkaardi väljaandjad eraldada kaardiomanike raha tehingu hinnangulise maksumuse katmiseks. See protsess, mida nimetatakse "tagatisraha võtmiseks", kaitseb nii kaardiomanikke kui ka kaupmehi. See tagab, et kaardiomanikud ei kuluta rohkem raha, kui neil on, ja kaupmehed saavad tehingu eest tasu. Kuigi enamiku tehingute ooteaeg on alla 24 tunni, kaitseb Visa kaardiomanikke, nõudes väljaandjatelt või finantsasutustelt kõigi tagatisraha nõuete eemaldamist 72 tunni jooksul.
K: Millal minu kaardilt eelautoriseerimine eemaldatakse?
V: Kuigi enamiku tehingute ooteaeg on alla 24 tunni, kaitseb Visa kaardiomanikke, nõudes väljaandjatelt või finantsasutustelt kõigi tagatisraha nõuete eemaldamist 72 tunni jooksul või varem.K: Mõnikord, kui saan kontole e-kirja või tekstisõnumi märguande, siis miks erineb summa bensiinijaamas tangitud kogusest?
V: Mõned konto hoiatusteadete summad ei pruugi lõppsummat kajastada – eriti kaupmeeste puhul, kus lõppsummat ei teata, näiteks restoranides ja tankimisel makstes. Konto hoiatuse summa ei pruugi olla lõplik tehingusumma, mis teie väljavõttel postitatakse.K: Kui ma vaatan oma pangakontot Internetis, siis miks erineb kuvatav summa summast, mille ulatuses ma tankisin?
V: Veebiväljavõtted ei pruugi koheselt kajastada lõplikku tehingusummat – eriti kaupmeeste puhul, kelle lõplik summa ei ole eelautoriseerimise ajal teada, näiteks restoranid ja näiteks teenus ‘maksa pumba juures’. Teie veebiväljavõte peaks kajastama tehingu lõppsummat järgmiseks tööpäevaks.
Holograafiliste magnetribadega kaardid
-
Visa sai hiljuti teada tööstusharu probleemist, mis on seotud harvaesineva tehnilise tõrkega müügikohas seoses uue holograafilise magnetribaga maksekaartide kasutamisega. Probleemi ulatus on turul väga väike nii aktsepteerimisjuhtumite kui ka mõjutatud kaartide osas.
Visa on teada saanud, et holograafiliste magnetribadega kaartide kasutamisel kõrge staatilise elektriga keskkondades on tekkinud tehnilisi probleeme. Sellistel juhtudel võib staatiline elekter häirida tavalist kaardi pühkimist ja takistada elektroonilise tehingu toimumist.
Probleemid mõjutavad aga aktsepteerimist ja mugavust – Visa kaardiomanike eest seismise nurgakivi. Visa usub, et iga probleem, mis mõjutab aktsepteerimist, olenemata sellest, kui haruldane või isoleeritud see on, tuleb lahendada.
Selle probleemi lahendamiseks on Visa soovitanud juba turul olevate holograafiliste magnetribakaartidega finantsasutustel need kaardid esimesel võimalusel välja vahetada.
-
Hiljuti tutvustas Visa uut kaardikujundust, mis sisaldas holograafilist magnetriba kaardi tagaküljel. Uus disain sisaldab allkirjapaneeli kohal tuvi hologrammi, kuhu ilmuvad tuvi kujutised mitmes värvitoonis, kui kaarti liigutatakse küljelt küljele.
-
Saadud teabe ja aruannete põhjal on selge, et nende probleemide tõenäoline põhjus on elektrostaatiline tühjenemine (ESD), mis tuleneb mitmest teguritest, sealhulgas:
- Madal õhuniiskus müügikohas, mis põhjustab tavapärasest kõrgemat elektrostaatilist pinget
- Suhteliselt madala ESD-tolerantsiga müügikohaseadmed, tavaliselt magnetiliste lugemispeade juures
- Holograafiliste magnetribadega maksekaartide kasutamine, millel on suurem elektrostaatiline juhtivus kui tavalistel magnetribadel
-
Kuigi probleemi ulatus on väga väike, suhtub Visa väga tõsiselt igasse asja, mis mõjutab kaardiomaniku aktsepteerimist ja mugavust. Seetõttu on Visa soovitanud selle probleemi lahendamiseks juba turul olevate holograafiliste magnetribakaartidega finantsasutustel need kaardid esimesel võimalusel välja vahetada.
-
Visa on soovitanud selle probleemi lahendamiseks juba turul olevate holograafiliste magnetribakaartidega finantsasutustel need kaardid esimesel võimalusel välja vahetada. Teeme teie finantsasutusega tihedat koostööd, et see probleem võimalikult kiiresti lahendada ja protsess teile võimalikult lihtsaks muuta.
-
Jah, jätkake oma praeguse kaardi kasutamist, kuni teie finantsasutus teiega ühendust võtab. Sellest probleemist mõjutatud tehingute arv on väga väike. Valdav osa holograafilise magnetribaga kaartidega tehtud tehingutest sooritatakse ilma raskusteta.
-
Kaardiomanikel pole praegu vaja midagi ette võtta. Kui teie kaart välja vahetatakse, võtab teie finantsasutus teiega ühendust. Vastasel juhul saate jätkata oma praeguse kaardi kasutamist nagu tavaliselt. Valdav osa holograafilise magnetribaga kaartidega tehtud tehingutest sooritatakse ilma raskusteta.
-
Teatatud probleemid on puudutanud ainult müügipunkti terminale. Praegu ei ole teateid sularahaautomaatidega seotud probleemidest.
-
Ei. Holograafiliste magnetribaga kaartidega seotud aktsepteerimisprobleemid ei mõjuta teie kontot.
-
Kolmanda osapoole laboratoorsed testid näitavad, et holograafilise magnetribaga kaardid ei kujuta kaardiomanikele ohtu.
Visa kaubamärk ja turundus
-
Kõik sponsorlustaotlused tuleb saata kirjalikult aadressile:
Event and Sponsorship Marketing Dept.
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Täname teid huvi eest Visa reklaamide vastu, kuid me ei saa vastu võtta reklaamiideid, millele pole eelnenud meiepoolset päringut.
-
Visa teeb volitatud Visa kaardi väljastajatele ja Visa kaupmeestele teenusena kättesaadavaks Visa kaubamärgi elektroonilised kunstiteosed ja lingid Visa patenteeritud veebisaitidele. Ainult Visa kaardi väljastajad ja kaupmehed on volitatud kasutama Visa brändi märgistust. Kui töötate Visa kaardi väljastaja või Visa kaupmehe juures, külastage Visa logo teabe ja allalaadimiste saamiseks meie turunduskeskust.
-
Visa värskendab kuulsat sinist, valget ja kuldset Visa logo, et anda sellele uus välimus.
-
Visa on kasvanud krediitkaardiettevõttest makseettevõtteks, mis pakub erinevaid maksetooteid ja -teenuseid. Uus Visa logo ja kaardi kujundus peegeldavad Visa arengut.
-
Praegune logo hakkas ilmuma Visa kaartidel ning reklaamis, turunduses ja võrgusuhtluses 2006. aasta jaanuaris. Visa kaardid ja praeguse Visa kaubamärgiga side eksisteerivad kuni 30. juunini 2011 koos kaartide ja suhtlusega, millel on Visa lipp.
Küsimused kaardi väljastajale
Teie väljastaja või pank, kes teile Visa kaardi väljastas, suudab vastata enamikule teie küsimustele, mis puudutavad arve tasumist veebis, saldo kontrollimist, preemiate lunastamist või tasude vaidlustamist.